Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
АНАЛІЗ
В рамках реалізації Системи оцінювання роботи суду (СОРС), затвердженої рішенням Ради суддів України від 02.04.2015 року № 28, за пропозицією Ради суддів України (рішення Ради суддів України від 12.05.2016 року № 35) в другому півріччі 2016 року було заплановане проведення оцінювання роботи Апостолівського районного суду, а саме: опитування відвідувачів суду, формування показників роботи суду за період з 01.07.2015 по 01.07.2016 року і опублікування результатів на офіційному сайті суду до 01 жовтня 2016 року. Мета проведення оцінювання – вдосконалення організації роботи суду, а саме підвищення продуктивності, ефективності та якості судових процедур, покращення задоволеності громадян роботою суду як державної установи.
Оцінювання роботи суду проводилося робочою групою у складі двох членів громадської організації «Розвиток Апостолівської громади» і двох працівників суду у наступних сферах: задоволеності громадян - учасників процесів роботою суду і судового адміністрування, за трьома модулями:
1. Узагальнення базової інформації про суд за період з 01.07.2015 року по 01.07.2016 року (у вигляді таблиці).
2. Опитування учасників судового розгляду за методологією карток громадянського звітування (КГЗ) громадською організацією «Розвиток Апостолівської громади» протягом 26-29 вересня 2016 року.
3. Внутрішнє опитування працівників апарату суду за допомогою анонімного анкетування – стосовно задоволеності умовами праці в суді, умовами фінансування, матеріально-технічного забезпечення роботи суду, ефективності управління судом, ефективності кадрової політики і роботи.
За вказаний період 26-29 вересня 2016 року Апостолівський районний суд Дніпропетровської області відвідали 42 учасники судового розгляду. Кожному другому відвідувачу членами громадської організації «Розвиток Апостолівської громади» було запропоновано заповнити анонімну анкету (картку громадянського звітування) і оцінити роботу суду за 12 блоками питань.
Таким чином, було оброблено 21 анкету.
Учасники процесів оцінили роботу суду за 5-бальною шкалою наступним чином, використовуючи такі відповіді:
1- цілком ні, 2 - швидше ні, 3 - більш-менш (і так, і ні), 4-швидше так, 5- цілком так
13.1 |
Чи легко Вам було знайти будівлю суду? Ні - 4,76 %, більш-менш – 19.5 %, швидше так -4,76 %, цілком так -61,9 % |
Середній бал 3.9 бали |
13.2 |
Чи зручно Вам дістатися до будівлі суду громадським транспортом? Цілком ні - 47,37 %, швидше ні – 15,79 %, більш-менш – 15,79 %, швидше так -5,26 %, цілком так -10,53 % |
1,67 |
13.3 |
Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду? Цілком ні – 14,29 %, швидше ні – 4,76 %, швидше так 19,05 %, цілком так - 57,14 % |
3,86 |
14 |
Чи зазнавали Ви певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони? |
Так-1 Ні- 16 Важко відповісти -3 |
15 |
Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду? Цілком ні - 4,76 %, швидше ні – 9,52 %, більш-менш – 23,81 %, швидше так -9, 52 %, цілком так - 47,62 % |
3,71 |
16 |
Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію? швидше ні – 5 %, більш-менш – 5 %, швидше так - 19,04 %, цілком так -55 % |
3,62 |
17 |
Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу вирок та інше)? Більш-менш – 4,76 %, швидше так -23,81 %, цілком так -66,67 % |
4,43 |
18 |
Чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката (юриста-консультанта) у разі необхідності? Цілком ні - 27,78 %, швидше ні – 11,11 %, більш-менш – 5,56 %, швидше так -5,56 %, цілком так - 44,44 % |
2,67 |
Зручність та комфортність перебування у суді |
||
|
Чи характерно для приміщень суду: |
|
19 |
- достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання Більш-менш – 9,52 %, швидше так - 23,8 %, цілком так -61,9 % |
4,33 |
20 |
- вільний доступ до побутових приміщень (туалетів) Цілком ні - 5 %, швидше ні – 5 %, більш-менш – 10 %, швидше так - 75 %, цілком так - 5 % |
4,1 |
21 |
- чистота та прибраність приміщень Більш-менш – 4,76 %, швидше так -14,29 %, цілком так - 76,19 % |
4,52 |
22 |
- достатність освітлення Швидше так - 23,81 %, цілком так - 71,43 % |
4,52 |
Повнота та ясність інформації |
||
23 |
Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки об’яв)? Більш-менш – 5 %, швидше так - 10 %, цілком так - 80 % |
4,33 |
Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо: |
||
24 |
- розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень більш-менш – 4,76 %, швидше так – 14,29 %, цілком так – 76,19 % |
4,52 |
25 |
- правил допуску в суд та перебування в ньому швидше так – 19,05 %, цілком так – 76,19 % |
4,57 |
26 |
- справ, що призначені до розгляду швидше так – 23,81 %, цілком так – 71,43 % |
4,52 |
27 |
- зразків документів (заяв, клопотань тощо) швидше ні – 4,76 %, швидше так – 23,81 %, цілком так – 66,67 % |
4,38 |
28 |
- порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів більш-менш – 5 %, швидше так - 25 %, цілком так - 65 % |
4,19 |
29 |
Чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі інтернет? |
Так- 40% Ні -60 % |
30 |
Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію? швидше ні – 11,76 %, більш-менш – 5,88 %, швидше так – 17,65 %, цілком так – 41,18 % |
3,57 |
Сприйняття роботи працівників апарату суду |
||
31 |
Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків? Цілком ні – 4,76 %, більш-менш – 4,76 %, швидше так – 19,05 %, цілком так – 66,67 % |
4,29 |
|
Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами |
|
32 |
- доброзичливість, повагу, бажання допомогти більш-менш – 9,52 %, швидше так – 9,52 %, цілком так – 66,67 % |
4 |
33 |
- однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу більш-менш – 4,76 %, швидше так – 19,05 %, цілком так – 61,90 % |
4 |
34 |
- професіоналізм, знання своєї справи більш-менш – 9,52 %, швидше так – 9,52 %, цілком так – 71,43 % |
4,24 |
Дотримання строків судового розгляду |
||
35 |
Чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі? Цілком ні – 5,26 %, швидше ні – 10,53 %, більш-менш – 5,26 %, швидше так – 21,05 %, цілком так – 52,63 % |
3,52 |
36 |
Чи було враховано Ваші побажання при призначення дня та часу засідання? Цілком ні - 5 %, швидше ні – 5 %, більш-менш – 5 %, швидше так - 20 %, цілком так - 65 % |
4,14 |
37 |
Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення? Цілком ні - 10 %, швидше так - 5 %, цілком так - 80 % |
4,1 |
38 |
Чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки/перенесення слухань у розгляді Вашої справі? Цілком ні - 10 %, більш-менш – 25 %, швидше так - 10 %, цілком так - 50 % |
3.57 |
Також проводилось внутрішнє опитування працівників апарату суду за допомогою анонімного анкетування, за допомогою якого керівництвом суду вивчались поточні проблеми адміністрування і забезпечення – стосовно задоволеності працівників умовами праці в суді, умовами фінансування, матеріально-технічного забезпечення роботи суду, методів управління судом, ефективності підбору і розстановки кадрів, просування по службі працівників суду та інші питання внутрішньої діяльності.
Керівник апарату Апостолівського районного суду
Дніпропетровської області В.М. Курічова