flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз щодо проведеного громадською організацією «Розвиток Апостолівської громади» спільно з працівниками суду оцінювання роботи Апостолівського районного суду Дніпропетровської області за період з 01.07.2015 по 01.07.2016 року

07 жовтня 2016, 08:42

 АНАЛІЗ

щодо проведеного громадською організацією «Розвиток Апостолівської громади» спільно з працівниками суду оцінювання роботи Апостолівського районного суду Дніпропетровської області

за період з 01.07.2015 по 01.07.2016 року

 

     В рамках реалізації Системи оцінювання роботи суду (СОРС), затвердженої  рішенням Ради суддів України від 02.04.2015 року № 28, за пропозицією Ради суддів України (рішення Ради суддів України від 12.05.2016 року № 35) в другому півріччі 2016 року було заплановане проведення оцінювання роботи Апостолівського районного суду, а саме: опитування відвідувачів суду, формування показників роботи суду за період  з 01.07.2015 по 01.07.2016 року і опублікування результатів на офіційному сайті суду до 01 жовтня 2016 року. Мета проведення оцінювання – вдосконалення організації роботи суду, а саме підвищення продуктивності, ефективності та якості судових процедур, покращення задоволеності громадян роботою суду як державної установи.

     Оцінювання роботи суду проводилося робочою групою у складі двох членів  громадської організації «Розвиток Апостолівської громади» і двох працівників суду у наступних сферах: задоволеності громадян - учасників процесів роботою суду і судового адміністрування, за трьома модулями:

1.     Узагальнення базової інформації про суд за період з 01.07.2015 року по 01.07.2016 року (у вигляді таблиці).

2.     Опитування учасників судового розгляду за методологією карток громадянського звітування (КГЗ) громадською організацією «Розвиток Апостолівської громади» протягом 26-29 вересня 2016 року.

3.     Внутрішнє опитування працівників апарату суду за допомогою анонімного анкетування – стосовно задоволеності умовами праці в суді, умовами фінансування, матеріально-технічного забезпечення роботи суду, ефективності управління судом, ефективності кадрової політики і роботи.

        За вказаний період 26-29 вересня 2016 року Апостолівський районний суд Дніпропетровської області відвідали 42 учасники судового розгляду. Кожному другому відвідувачу членами громадської організації «Розвиток Апостолівської громади» було запропоновано заповнити анонімну анкету (картку громадянського звітування) і оцінити роботу суду за 12 блоками питань.

        Таким чином, було оброблено 21 анкету.

       Учасники  процесів оцінили роботу суду за 5-бальною шкалою наступним чином, використовуючи такі відповіді:

1- цілком ні, 2 - швидше ні, 3 - більш-менш (і так, і ні), 4-швидше так, 5- цілком так

                                                                       13.1

 

Чи легко Вам було знайти будівлю суду?

Ні - 4,76 %, більш-менш – 19.5 %, швидше так -4,76 %, цілком так -61,9 %

Середній бал

3.9 бали

13.2

Чи зручно Вам дістатися до будівлі суду громадським транспортом?

Цілком ні - 47,37 %, швидше ні – 15,79 %, більш-менш – 15,79 %, швидше так -5,26  %, цілком так -10,53 %

1,67

13.3

Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду?

Цілком ні – 14,29 %, швидше ні – 4,76 %, швидше так 19,05  %, цілком так - 57,14 %

3,86

14

Чи зазнавали Ви певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони?

 

Так-1

Ні- 16

Важко відповісти -3

15

Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?

Цілком ні - 4,76 %, швидше ні – 9,52 %, більш-менш – 23,81 %, швидше так -9, 52  %, цілком так - 47,62 %

3,71

16

Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?

швидше ні – 5  %, більш-менш – 5  %, швидше так - 19,04  %, цілком так -55 %

3,62

17

Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді (подати  позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу вирок та інше)?

Більш-менш – 4,76 %, швидше так -23,81  %, цілком так -66,67 %

4,43

18

Чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката (юриста-консультанта) у разі необхідності?

Цілком ні - 27,78 %, швидше ні – 11,11 %, більш-менш – 5,56 %, швидше так -5,56  %, цілком так - 44,44 %

2,67

Зручність та комфортність перебування у суді

 

Чи характерно для приміщень суду:

 

19

- достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання

Більш-менш – 9,52 %, швидше так - 23,8  %, цілком так -61,9 %

4,33

20

- вільний доступ до побутових приміщень (туалетів)

Цілком ні - 5 %, швидше ні – 5 %, більш-менш – 10 %, швидше так - 75  %, цілком так - 5 %

4,1

21

- чистота та прибраність приміщень

Більш-менш – 4,76 %, швидше так -14,29  %, цілком так - 76,19 %

4,52

22

- достатність освітлення

Швидше так - 23,81  %, цілком так - 71,43 %

4,52

Повнота та ясність інформації

23

Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки об’яв)?

Більш-менш – 5 %, швидше так - 10 %, цілком так - 80 %

4,33

Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:

24

- розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень

більш-менш – 4,76 %, швидше так – 14,29  %, цілком так – 76,19 %

4,52

25

- правил допуску в суд та перебування в ньому

швидше так – 19,05  %, цілком так – 76,19 %

4,57

26

- справ, що призначені до розгляду

швидше так – 23,81  %, цілком так – 71,43 %

4,52

27

- зразків документів (заяв, клопотань тощо)

швидше ні – 4,76 %, швидше так – 23,81  %, цілком так – 66,67 %

4,38

28

- порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів

більш-менш – 5 %, швидше так - 25  %, цілком так - 65 %

4,19

29

Чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі інтернет?

Так- 40%

Ні -60 %

30

Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію?

швидше ні – 11,76 %, більш-менш – 5,88 %, швидше так – 17,65  %, цілком так – 41,18 %

3,57

Сприйняття роботи працівників апарату суду

31

Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків?

Цілком ні – 4,76 %, більш-менш – 4,76 %, швидше так – 19,05  %, цілком так – 66,67 %

4,29

 

Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами

 

32

- доброзичливість, повагу, бажання допомогти

більш-менш – 9,52 %, швидше так – 9,52  %, цілком так – 66,67 %

4

33

- однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу

більш-менш – 4,76 %, швидше так – 19,05  %, цілком так – 61,90 %

4

34

- професіоналізм, знання своєї справи

більш-менш – 9,52 %, швидше так – 9,52  %, цілком так – 71,43 %

4,24

Дотримання строків судового розгляду

35

Чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі?

Цілком ні – 5,26 %, швидше ні – 10,53 %, більш-менш – 5,26 %, швидше так – 21,05  %, цілком так – 52,63 %

3,52

36

Чи було враховано Ваші побажання при призначення дня та часу засідання?

Цілком ні - 5 %, швидше ні – 5 %, більш-менш – 5 %, швидше так - 20  %, цілком так - 65 %

4,14

37

Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення?

Цілком ні - 10 %, швидше так - 5  %, цілком так - 80 %

4,1

38

Чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки/перенесення слухань у  розгляді Вашої справі?

Цілком ні - 10 %, більш-менш – 25 %, швидше так - 10  %, цілком так - 50 %

3.57

 

            Також проводилось внутрішнє опитування працівників апарату суду за допомогою анонімного анкетування, за допомогою якого керівництвом суду вивчались поточні проблеми адміністрування і забезпечення – стосовно задоволеності працівників умовами праці в суді, умовами фінансування, матеріально-технічного забезпечення роботи суду, методів управління судом, ефективності підбору і розстановки кадрів, просування по службі працівників суду та інші питання внутрішньої діяльності.

 

Керівник апарату Апостолівського районного суду

Дніпропетровської області                                                                                        В.М. Курічова