flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Регламент

11 березня 2021, 14:11

                                                                                              Затверджений наказом  голови

                                                                                              Апостолівського районного суду

                                                                                              Дніпропетровської області

                                                                                              № 21-з  від 24.03.2016 року,

                                                                                              зі змінами наказ №120-з від

                                                                                              15.11.2017 року

                                                          

                                                                                              _______________Н.В.Хоруженко       

 

 

             

Р Е Г Л А М Е Н Т

 

РОБОТИ АПОСТОЛІВСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

  1. I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

  1. Порядок діяльності Апостолівського районного суду Дніпропетровської області (в подальшому - суду) та його посадових осіб визначається Конституцією України, Законами України “Про судоустрійі статус суддів”, “Про державну службу”,цим Регламентом, Правилами внутрішнього трудового розпорядку та іншими нормативно- правовими актами.
  2. РЕГЛАМЕНТ — це нормативний документ, розроблений на підставі чинного законодавства України, який визначає завдання суду, порядок здійснення правосуддя і судочинства, основні напрямки судової діяльності, вимоги до підбору кадрів та функціональні обов'язки посадових осіб суду.         
  3. Затвердження та скасування Регламенту, внесення в нього змін і доповнень здійснюється наказом голови суду.
  4. Додержання вимог Регламенту є обов'язковим для всіх працівників суду.

             

  1. II.  ЗАВДАННЯ СУДУ, ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ

ПРАВОСУДДЯ І СУДОЧИНСТВА

          

  1. Суд,  здійснюючи правосуддя на засадах верховенства права,  забезпечує  кожному  право  на справедливий суд та повагу до інших  прав і свобод, гарантованих Конституцією і законами  України,  а також міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
  2. Суд фінансується виключно з Державного бюджету України.       
  3. Суд як державний орган має свою гербову печатку та прямокутний штамп.
  4. Правосуддя судом здійснюється у відповідності із законодавством України, а також згідно з міжнародними угодами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
  5. Судочинство провадиться професійними суддями одноособово, а у випадках,  визначених процесуальним законом,  - колегією суддів. У визначених законом випадках народ бере участь у здійсненні правосуддя через  присяжних.
    6. Судді при здійсненні правосуддя незалежні і підкоряються лише закону. 
  6. У суді функціонує автоматизована система документообігу суду. Визначення судді або колегії суддів, а також народних засідателів і присяжних для розгляду конкретної справи здійснюється автоматизованою системою документообігу суду під час заповнення обліково- статистичних карток, а також в інших випадках визначення складу суду на будь-якій стадії судового процессу, за принципом випадковості та в хронологічному порядку надходженя справ.

III.  СКЛАД СУДУ

    

  1. Кількість суддів у  суді  визначається  Державною  судовою адміністрацією  України  за погодженням з Радою суддів України з урахуванням судового навантаження та в межах видатків, передбачених у Державному бюджеті України на утримання судів та оплату праці суддів.
  2. Апостолівський районний суд складається з п´яти суддів місцевого суду, з числа яких призначається голова суду.
  3. Голова суду обирається на посаду зборами суддів суду із числа суддів строком на 2 роки, але не більш як на строк повноважень судді, шляхом таємного голосування більшістю від кількості суддів.  
  4. Структура і штатна чисельність апарату суду за погодженням з головою суду   затверджується    територіальним   управлінням  Державної   судової   адміністрації України в Дніпропетровській області в межах видатків на утримання суду.

   

  1. IV.  ПОВНОВАЖЕННЯ  СУДУ

 

  1. Апостолівський районний суд є судом першої інстанції і здійснює правосуддля у встановленому процесуальним законом порядку.
  2. Суд розглядає цивільні, кримінальні, адміністративні  справи,  а  також  справи   про   адміністративні правопорушення  у випадках та порядку, передбачених процесуальним законом.
  3. Суд вивчає і узагальнює судову практику.
  4. Суддя місцевого суду здійснює судочинство в порядку, встановленому  процесуальним  законом,  а також інші повноваження, визначені законом.
  5. Голова місцевого суду:

1) представляє суд як орган  державної  влади  у  зносинах  з іншими    органами    державної    влади,    органами    місцевого  самоврядування, фізичними та юридичними особами;

2) контролює ефективність діяльності апарату суду, вносить керівникові   територіального   управління Державної судової адміністрації України подання про призначення на посаду керівника апарату суду,  заступника керівника апарату суду та про звільнення їх з  посад,  а також про застосування до керівника апарату суду, його  заступника   заохочення   або   накладення дисциплінарного стягнення відповідно до законодавства;

3) вносить на розгляд зборів суддів суду пропозиції щодо кількості та персонального складу слідчих суддів ;                        
4)  видає на підставі акта про призначення (обрання) суддею чи звільнення судді з посади відповідний наказ; 
5) повідомляє Вищу кваліфікаційну комісію суддів України та Державну судову адміністрацію України, а також через веб-портал судової влади  про наявність  вакантних  посад суддів у суді у триденний строк з дня їх утворення;              
6) забезпечує виконання рішень зборів суддів місцевого суду; 
7) організовує ведення в  суді  судової  статистики та інформаційно-аналітичне  забезпечення  суддів  з  метою підвищення якості судочинства; 
8) забезпечує виконання вимог  щодо  підвищення  кваліфікації суддів місцевого суду;

9) здійснює інші повноваження, визначені законом.

     Голова  місцевого  суду  з  питань,  що  належать  до його адміністративних повноважень, видає накази і розпорядження. 

                        V.  ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ СУДУ

І ЗАХОДИ ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ

  1. Організація та планування роботи суду.

 

  1. Організація роботи суду здійснюється відповідно до чинного законодавства і регулюється:

- Законами України “Про судоустрій і статус суддів”,

- “Про державну службу”,

- “Про доступ до публічної інформації”,

- “Про доступ до судових рішень”,

- “Про електронний цифровий підпис”,

- “Про електронні документи та електронний документообіг”,

- “Про Національний архівний фонд та архівні установи”, іншими законами,

- Інструкцією з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ», затвердженою наказом ДСА України № 173 від 17.12.2013 року,

- Інструкцією про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суджу, зберігання в ньому, відбору та передання до державних установ та архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду, затвердженої наказом ДСА України 15.12.2011 року № 168,

-  Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженим рішенням Ради суддів України від 02.04.2015 року №25,

- Засадами використання автоматизованої системи документообігу Апостолівського районного суду Дніпропетровської області, затвердженими рішенням зборів суддів зі змінами від 16.11.2015 року (протокол №30),

- Інструкцією про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, затвердженої наказом керівника апарату суду від  01.10.2012 року № 132,

- Правилами внутрішнього трудового розпорядку, прийнятими загальними зборами трудового  колективу Апостолівського районного Дніпропетровської області (протокол від 18.04.20 року),

- Положенням про збори суддів Апостолівського районного суду Дніпропетровської області, затвердженим рішенням зборів суддів суду від 23.07.2015 року № 15,

- Положенням про помічника судді суду загальної юрисдикції, затвердженим рішенням Ради суддів України від 25.03.2011 року № 14,

- Положенням про апарат Апостолівського районного суду Дніпропетровської області, затвердженим рішенням зборів суддів від 22.10.2012, зі змінами від 30.03.2015 року,

- Положенням про експертну комісію Апостолівського районного суду Дніпропетровської області, затвердженим наказом голови суду №137 від 08.10.2012 року,

- Положенням про забезпечення доступу до публічної інформації Апостолівського районного суду Дніпропетровської області, затвердженим наказом голови суду №163 від 03.12.2012,

- Положенням про канцелярію Апостолівського районного суду Дніпропетровської області, затвердженим наказом керівника апарату суду № 20-з від 21.03.2016 року,

- Положенням про бібліотеку Апостолівського районного суду Дніпропетровської області, затвердженим наказом керівника апарату суду від № 20-з 21.03.2016 року,

- Положенням про архів Апостолівського районного суду Дніпропетровської області, погоджені з ЕК архівного відділу Апостолівської РДА, затвердженим наказом керівника апарату суду № 20-з від 21.03.2016 року,

- цим Регламентом, та іншими нормативно-правовими актами.

 

  1. У суді  функціонує  автоматизована система документообігу, яка забезпечує:

 

- об'єктивний та неупереджений розподіл судових справ та матеріалів між суддями з додержанням принципів випадковості та в хронологічному порядку надходження судових справ, з урахуванням завантаженості кожного судді;

- визначення присяжних для судового розгляду з числа осіб, які внесені до списку присяжних, визначення народних засідателів;

- надання фізичним та юридичним особам інформації про стан розгляду справ, матеріалів кримінального провадження, в яких вони є учасниками процесу;

- виготовлення та збереження оригіналів електронних документів суду; 

- підготовку та автоматичне формування статистичних даних;

- реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції, етапів її руху;

- видачу судових рішень та виконавчих документів на підставі наявних у автоматизованій системі даних;

- автоматичне надсилання процесуальних документів в електронному вигляді та текстів судових повісток у вигляді SMS-повідомлень учасникам судового процесу (провадження); 

- передачу справ до електронного архіву та інші завдання, визначені  п.1.3.1. Засадами використання автоматизованої системи документообігу Апостолівського районного суду Дніпропетровської області.

      Керівник апарату суду визначає порядок доступу до автоматизованої системи документообігу та запобігає несанкціонованому втручанню в роботу цієї системи.

       Персональний склад   суду   для  розгляду  конкретної  справи визначається автоматизованою системою документообігу за  принципом  вірогідності  розподілу  справ  під час реєстрації в суді позовних заяв, клопотань та скарг.

 

  1. Організаційне  забезпечення  роботи  суду  здійснює  його апарат, який очолює керівник апарату.

       Контроль за ефективністю діяльності апарату суду здійснюється головою суду.    

       Керівник апарату суду інформує збори суддів про свою  діяльність.

       Керівника  апарату   місцевого   суду,   його   заступника призначає  на  посаду  та звільняє з посади начальник відповідного територіального управління Державної судової адміністрації України за   поданням   голови   місцевого  суду.

      Керівник апарату суду призначає на посаду  та  звільняє  з посади  працівників апарату суду, застосовує до них заохочення та накладає дисциплінарні стягнення, затверджує посадові інструкції працівників аппарату суду.

 

  1. В  апараті  суду  діє канцелярія,  яка  щоденно  протягом  робочого часу суду забезпечує прийняття та реєстрацію документів,  що подаються до суду.  Канцелярія   також  виконує  інші завдання, визначені положенням, затвердженим керівником апарату суду.

 

  1.  Кожний  суддя  суду  може мати помічника,  правовий  статус і умови діяльності якого визначаються Законом України «Про судоустрій і статус суддів» таПоложенням про помічника судді суду загальної юрисдикції, затвердженим рішенням Ради суддів України від 25.03.2011 року № 14.

      Помічником  судді  може бути громадянин України,  який має  вищу юридичну освіту і вільно володіє державною  мовою.  

     Помічники   суддів   прикріплюються для кадрового та фінансового  обслуговування  до апарату відповідного суду, на них поширюється дія Закону України "Про державну службу».

      Судді самостійно  здійснюють  добір  помічників.  Помічник судді  призначається на посаду та звільняється з посади керівником апарату відповідного суду за поданням судді. 
Помічники суддів з питань  підготовки  справ  до  розгляду підзвітні лише відповідному судді.

 

  1. Судові розпорядники суду забезпечують  додержання особами,  які перебувають у суді, встановлених правил, виконання ними розпоряджень головуючого в судовому засіданні.

    Судові розпорядники призначаються на посаду і звільняються з посади керівником апарату відповідного суду.

 

  1.  Суд здійснює свою роботу згідно з планом, який складається на кожне півріччя.

     Збір, узагальнення пропозицій і підготовка проекту плану роботи суду здійснюється керівником апарату суду. Проект плану роботи обговорюється на нараді працівників суду і затверджується головою суду. Контроль за виконанням плану роботи здійснюється головою суду та керівником апарату суду.

 

  1. Порядок проведення нарад, зборів суддів

 

  1. Нарадипрацівників судупроводяться головою суду, керівником аппарату суду , згідно плану роботи суду, кожного першого та третього понеділка місяця. Позапланові наради проводяться в разі потреби.
  2. Збори суддів - це зібрання суддів,  на якому  вони  обговорюють питання внутрішньої діяльності цього суду та приймають колективні рішення з обговорюваних питань.Збори суддів  скликаються  головою  суду за власною ініціативою або на вимогу не менш як третини від загальної кількості суддів даного суду.Збори суддів скликаються  у міру потреби, але не рідше одного разу на три місяці. Збори  суддів є повноважними,  якщо на них присутні більше  половини від загальної кількості  суддів  даного  суду.  На  збори суддів можуть запрошуватися працівники апарату суду, інші особи. У голосуванні беруть участь лише судді цього суду.

 

Збори суддів Апостолівського районного суду:

     - обговорюють питання щодо внутрішньої діяльності суду, роботи конкретних суддів або працівників апарату суду та приймають з цих питань рішення, що є обов’язковими для суддів та працівників апарату цього суду;

 - визначають спеціалізацію суддів з розгляду конкретних категорій справ;

- обирають суддів, уповноважених здійснювати кримінальне провадження щодо неповнолітніх, обирають слідчих суддів;

 - приймають рішення про обрання судді на адміністративну посаду (голови суду) та дострокове звільнення з цієї посади в порядку, встановленому законом;

 - заслуховують звіти судді, який обіймає адміністративну посаду;

- визначають рівень навантаження на суддів відповідного суду з урахуванням виконання ними адміністративних або інших обов’язків, безпосередньо не пов’язаних із здійсненням правосуддя;

- затверджують Засади використання автоматизованої системи документообігу суду, визначають засади формування колегій суддів, особливості здійснення автоматизованого розподілу судових справ, визначають коефіцієнти складності категорій судових справ;

 - розглядають повідомлення суддів про втручання в їх діяльність як судді щодо здійснення правосуддя;

- заслуховують звіти керівника апарату суду про його діяльність та можуть висловити недовіру керівнику апарату суду, що тягне за собою звільнення його з посади;

- затверджують Положення про збори суддів, Положення про апарат суду, вирішують питання про внесення до цих Положень змін і доповнень;

- здійснюють інші повноваження, передбачені Законом України «Про судоустрій і статус суддів» та іншими нормативно-правовими актами.

      

  1. Ведення діловодства, організація роботи з документами.

 

  1. Діловодство у суді ведеться згідно з Інструкцієюз діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ,  затвердженої наказом ДСА України № 173 від 17.12.2013 року.
  2. Керівник апарату суду організовує ведення діловодства в суді відповідно до Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом ДСА України № 173 від 17.12.2013 року.
  3. Організаційно-розпорядча документація розробляється головою суду, керівником апарату суду. Накази голови суду, керівника аппарату суду обов'язкові до виконання суддями і працівниками аппарату суду і заносяться до книги наказів, яка складається з трьох частин: у першій частині — накази з основної діяльності та особового складу; у другій — накази про відпустки; у третій - накази про відрядження.
  4. Відповідальність за загальний стан роботи з документами і контроль за їх виконанням покладається на голову суду та керівника апарату суду.

 

  1. Облік нормативно-правових актів та матеріалів судової практики.

 

  1. Облік нормативно-правових актів та матеріалів судової практики в суді здійснюють помічник голови суду та консультант суду.

 

  1. Складання статистичної звітності.

 

  1. Ведення судової статистики регламентується Інструкцією щодо заповнення і подання форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими судами судових справ і матеріалів, затвердженою наказом Державної судової адміністрації України від 05.06.2006 року № 55 (у редакції наказу Державної судової адміністрації України від 20.02.2008 року № 15).

      В суді складаються піврічні та річні статистичні звіти за формами: № 1,1-1, 1-Л, 1-ОП, 1-1ОП,  2-А, 2-Ц, 3, 4, 6, 7, 8, 10 (судовий збір) про роботу суду.

 

     Судом до територіального управління Державної   судової   адміністрації України в Дніпропетровській області надається також статистична інформація за півріччя і за рік:

- Базові показники ефективності діяльності суду

- Базові показники роботи суду

- Інформація про кількість сформованих карток, матеріали кримінальних проваджень яких надіслані до апеляційних судів.

 

     У разі потреби складаються звіти за формами:

1-АМ (звіт про застосування судами ЗУ «Про амністію»)

2-ВД (звіт про розгляд місцевими та апеляційними судами справ, повязаних з виборами народних депутатів України)

2-ВД (звіт про розгляд місцевими та апеляційними судами справ, повязаних з черговими місцевими виборами).

 

  1. За вказівкою вищестоячих органів в суді складаються й інші статистичні звіти, що подаються  щоквартально і щомісячно.

 

  1. Контроль за правильним веденням судової статистики покладається на голову суду, а відповідальність за достовірність складання статитичних звітів — на їх виконавців.

 

  1. Аналітична робота.

 

  1. Аналітична робота суду по розгляду окремих категорій справ та за іншими напрямками роботи суду здійснюється згідно з планом роботи суду у визначені терміникерівником апарату суду,помічником голови суду та консультантом зі статистики.

 

  1. Робота із зверненнями громадян.

 

  1. В роботі зі зверненнями громадян суд керується Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян”, Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об»єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348. Організація та аналіз роботи зі зверненнями громадян покладається на помічника голови суду.
  2.  Прийом громадян з питань роботи суду здійснюється особисто головою суду кожного понеділку з 9-00 до 10-00 години.
  3. Прийом громадян в суді, прийом позовних заяв та інших вхідних документів  здійснюється канцелярією суду кожного дня протягом робочого часу.

 

  1. Профілактична та правовиховна робота.

 

  1. В суді профілактична та правовиховна робота здійснюється головою суду, суддями, керівником апарату суду згідно з планом роботи і спрямована на закріплення законності та правопорядку, попередження злочинів, охорону інтересів суспільства.

 

  1. Організація архіву суду.

 

  1. Організація обліку і зберігання справ та інших матеріалів в архіві регламентується чинним законодавством, Інструкцією з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ,  затвердженою наказом ДСА України № 173 від 17.12.2013 року, Інструкцією про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду, затвердженою наказом ДСА України № 168 від 15.12.2011 року, Переліком судових справ і документів, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання, затверджених наказом Державної судової адміністрації України від 11.02.2010 року № 22 та Положенням про архів суду, затвердженим керівником апарату суду (наказ № 20-з від 21.03.2016 року).
  2. Старший секретар суду і архіваріус суду здійснюють ведення архівної справи.
  3. Керівник апарату суду здійснює контроль і організаційне забезпечення належного ведення архіву.

 

  1. Кадрова робота.

 

  1. Кадрова робота в суді проводиться згідно з Констицією України, Кодексом законів про працюУкраїни, законами України “Про судоустрій і статус суддів”, “Про державну службу”, Порядком ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженим постановою КабінетуМіністрівУкраїни від 25.05.1998 року № 731 та іншими нормативними актами.
  2. Керівник апарату суду організовує роботу з кадрами апарату суду, контролює стан цієї роботи, а також ведення кадрового діловодства в суді, зокрема щодо добору та прийому на державну службу працівників аппарату суду на конкурсній основі з обов»язковим   дотриманням вимог законодавства про державну службу. Утворює склад конкурсної та атестаційної комісії. Приймає рішення щодо проведення службового розслідування стосовно осіб, уповноважених на виконання функцій держави та визначає склад комісії, мету, дати початку та закінчення службового розслідування. За результатами роботи комісій приймає відповідні рішення. Призначає проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями аппарату суду покладених на них обов´язків та завдань.

   Заступник керівника апарату суду узагальнює практику роботи з кадрами.

  1. Для зайняття посад державних службовців в суді створено кадровий резерв і проводиться стажування осіб, зарахованих до нього.
  2. Забезпечення формування, кадрового резерву та організацію роботи з ним здійснює консультант.
  3. На кожного працівника суду, який відноситься до категорії державних службовців, заводиться особова справа,яка формується згідно з Порядком ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженим постановою КабінетуМіністрів України від 25.05.1998 року № 731.Ведення особових справ працівників суду здійснюється консультантом.

 

  1. Використання та зберігання печатки і штампу.

 

  1.    Кругла гербова печатка суду, кругла печатка суду «Канцелярія», кругла печатка суду «Для довідок», штампи суду «Судова повістка», «Під вартою», «Одержано», прямокутний штамп суду, штампи суду «Голова Апостолівського районного суду», «З оригіналом згідно», «Рішення набрало законної сили»,  «Рішення не набрало законної сили», «Ухвала набрала законної сили», «Підпис», «ул., м (с) Апостолівського району Дніпропетровської області 53»  зберігаються в металевому сейфі  у старшого секретаря суду.

        Штампи суду «Згідно з оригіналом. Рішення законної сили не набрало. Дата: Суддя:» та «Згідно з оригіналом. Ухвала набрала законної сили __ року. Оригінал ухвали знаходиться в матеріалах кримінального провадження. Суддя: Чумак Т.А. Ст. секретар Лісняк І.П.»  зберігаються в металевому сейфі  у голови суду.

        Штамп суду «Згідно з оригіналом. Постанова набрала законної сили __ року. Строк пред»явлення до виконання – до __ р. Суддя:» зберігається в металевому сейфі  у помічника голови суду.

 

  1. Гербовою печаткою затверджуються документи, які підписані головою суду, суддями, керівником апарату суду: накази, фінансові документи, копії вироків, рішень, постанов  тощо.
  2. Прямокутний штамп використовується для маркування вихідної кореспонденції, суду, кругла печатка «Канцелярія» ставиться на судових повістках для підтвердження перебування в суді учасників процесу, штампи «Судова повістка», «ул., м (с) Апостолівського району Дніпропетровської області 53» та прямокутний штамп суду ставиться на конвертах суду, штамп суду «Під вартою» ставиться на кримінальних справах, по яких підсудні утримуються під вартою, штамп суду «Одержано» ставиться на вхідних документах, кругла печатка суду «Для довідок» засвідчує видані судом довідки відповідно до Інструкціїз діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ» затвердженою наказом ДСА України № 173 від 17.12.2013 року.
  3. Відповідальність за зберігання і використання печаток і штампів суду покладається на  старшого серетаря суду.
  4. Голова суду і керівник аппарату суду забезпечують загальний контроль за виготовленням, зберіганням та належним використанням печаток і штампів суду.